sobota, 29 sierpnia 2015

Początek

Jeśli ktoś mnie kojarzy (w co wątpię) To witam ponownie w nowej odsłonie ! Mój poprzedni blog był o... Trudno mi właściwie powiedzieć. Czasami różnorodność tematyki jest bardzo dobra, ale w moim przypadku tak nie było. Dlatego teraz chcę stworzyć bloga, z którego będę w 100% zadowolona.
Powinnam się przedstawić. Nazywam się Kalina i rocznikowo mam 14 lat. Skończę je 11 grudnia. Mieszkam w małej miejscowości na Dolnym Śląsku. Moją pasją od zawsze było tworzenie (w wszelakim pojęciu tego słowa) i poznawanie świata.
 O czym będzie ten blog ? O moim nowym zainteresowaniu epistolografii, czyli tradycyjnym pisaniu listów (snailmail), o postcrossing'u , czyli wymianie pocztówek z całym światem, o ręcznym wykonywaniu kartek okolicznościowych i innych ozdób. Może uda mi się wkręcić Was w pisanie listów lub w tworzenie własnych, kreatywnych przedmiotów. Byłabym strasznie szczęśliwa !

10 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowaniu :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Przepraszam, ale nie bawię się w obs za obs.

      Usuń
  3. Ciekawie się zaczyna :) Mam nadzieję,że ten blog będzie idealny i nie będziesz musiała tworzyć nowego :)
    +obserwuję
    twopinkdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzeniu w ponownym prowadzeniu bloga
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia, szkoda, że z tamtym blogiem nie wyszło, ale nie martw się, jeszcze dużo przed Tobą :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :). Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga, tematyka dla mnie interesująca, więc na pewno będę tu częstym gościem :). Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie http://karlin91.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbym czytała swojego posta powitalnego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)